top of page
Motibro tudnivalók
Beléptetés
A beléptetés két módon történhet, mindegyikhez elég csak a nevet tudni.
-
Ha csak egy órára léptetsz be, akkor csinálhatod közvetlenül a jelenléti ívről (Órarendben klikk az órára aztán Smart megnyitása)
-
Ha két óra fut párhuzamosan, akkor a jógázok adatlapjáról érdemes csinálni
Beléptetés jelenléti ívről
-
A feljelentkezett és bérlettel/alkalommal rendelkező embereknél ("Óra fizetve" felirat is látszódik) nincs más teendő, mint átállítani a "Jelen van? csúszkát "Igen" -re.
-
Amennyiben az adott személy nem rendelkezik erre fedezettel (nincs érvényes bérlete vagy elfogytak az alkalmai), az több helyen is látszik.
Ebben az esetben a "Nincs érvényes bérlete" gomb alatt jegyet/bérletet kell számára értékesítened és utána "Igen" -re állítani a "Jelen van?" gombot.
Ha úgy állítod "Igen" -re a jelenlétét, hogy nincs bérlete, tartozást keletkeztetsz amire felhívja a figyelmed a Motibro./bérletet kell számára értékesítened és utána "Igen" -re állítani a "Jelen van?" gombot.
-
Amennyiben valaki nincs feljelentkezve, de amúgy van fiókja/bérlete, használd a keresőt a feljelentkeztetéshez, majd állítsd "Igen" -re a "Jelen van?" gombot.
-
Amennyiben valaki nincs feljelentkezve, de amúgy van fiókja (volt már nálunk), de épp nincs érvényes jegye/bérlete, használd úgyanígy a keresőt de adj el neki jegyet/bérletet a "Nincs érvényes bérlete" gomb alatt majd állítsd "Igen" -re a "Jelen van?" gombot.
-
Ha valaki bejelentkezés nélkül érkezik ÉS profilja sincs, akkor a jelenléti ívről a második zöld gombbal 4 adat megadásával tudsz neki profilt létrehozni. Ezt egyből hozzá is adja a jelenléti ívhez, ahol az eddigiek alapján tudsz neki jegyet/bérletet értékesíteni a "Nincs érvényes bérlete" feliratra kattintva, majd ne felejtsd el "Igen" -re állítani a jelenlétét.
-
Ha végeztél a beléptetéssel akkor nézd át mégegyszer a jelenlétit és állítsd "Igen" -re a jelenlétét azoknak a bérleteseknek, akik feljelentkeztek de nem jelentek meg. Ha ezzel végeztél, akkor zárd le a jelenlétit a jobb felső sarokban található "Nyitott" / "Lezárt" kapcsolóval.
Beléptetés a jógázók adatlapjáról
Ebben az esetben a fenti menüsorban kell rákeresni a nevükre.
-
Ha rendelkezik érvényes bérlettel/jeggyel és már fel is van jelentkezve, csak a "Bejelentkezés rögzítése" gombra kell kattintani az adatlapon, ahol már látod, hogy melyik órára van bejelentkezve a mai napra.
-
Ha rendelkezik érvényes jeggyel/bérlettel viszont nincs feljelentkezve egyik órára sem, akkor a jobb oldalt található kék "Gyorsbeengedő" gomb kilistázza az aznapi órákat, itt is a "Jelenléti rögzítése" -re kell kattintani.
-
Hasonlóan a jelenléti ívhez, ha úgy próbálod valakinek a jelenlétét rögzíteni, hogy nincs érvényes bérlete, akkor tartozást fogsz keletkeztetni amiről szintén szól a Motibro. Értékesíts neki bérletet majd utána rögzítsd a részvételt. Ezt fordítva is csinálhatod. Először rögzíthetsz neki részvételt, ezzel tartozást generálsz, majd a bérlet/jegy rögzítésével kiegyenlíti magától a rendszer.
-
Bérlet értékesítésnél csak a bérlet típusát kell kiválasztanod illetve azt, hogy Bankkártyával / SZÉP kártyával / Készpénzzel fizettek. Az "Aktiválódó bérlet" opciót akkor használd, hogyha a jógázó nem kezdi meg azonnal a bérlet használatát, így csak az első használattól fog indulni a lejárati idő.
-
Ha teljesen új jógázó érkezik bejelentkezés nélkül, akkor a bal oldali menüsorban a "Sportolóim" majd "Új Sportoló" menüpontban tudsz neki profilt készíteni. A név + email cím kombináción kívül semmit nem kell megadnod/beállítanod/átállítanod. A létrehozása után egyből felugrik a profilja, ahol a fentieknek megfelelően el tudod végezni a bérlet értékesítését majd a jógázó bejelentkeztetését.
-
Az email cím megadás miatt a Motibro automatikusan meghívja a rendszer használatára, ehhez nincs egyéb teendőd.
-
Gyakori hibák a bevezetés után
1. A leggyakrabban előforduló hiba az lesz, hogy nem volt meg nálunk az email címe és emiatt nem kapott meghívót a Motibrotól. A profilját ennek ellenére kézzel létrehoztam, szóval meg fogjátok találni a sportolók között. Árulkodó jel, hogy a nevére a fenti menüsorban rákeresve nem látjátok a név után az email címét csak két zárójelet.
A feladat csak annyi, hogy az "Alapadatok" részben rögzítsd az email címét majd küldj ki neki Motibro meghívót a zöld "Meghívó küldése" gombbal.
2. A második leggyakrabban előforduló hiba, hogy nem volt meg nálunk az email címe és emiatt nem kapott meghívót a Motibrotól, ő viszont mégis létrehozta a fiókját és nem látja a bérletét. Ez azért van, mert a "hibás", email cím nélküli profilra került rögzítésre automatikusan a bérlet.
Ez jellemzően így fog kinézni ha rákeresel:
Ebben az esetben a teendő az, hogy:
-
Az email cím nélküli (hibás) adatlapon megnézed, hogy milyen bérlete van (hány alkalmas / mikor jár le / hány alkalom van még hátra)
-
Rögzítesz neki egy ugyanilyen bérletet az email címmel rendelkező (helyes) adatlapon, viszont arra figyelve, hogy
-
A "Kedvezmény" menüpontba beírod a bérlet teljes díját, hogy 0 forintot számoljon az értékesítésre a rendszer
-
Kézzel átállítod az alkalmak számát arra, amennyi ténylegesen hátra volt még neki
-
-
A rögzítés után a "Sportolóim" menüpontban törlöd a hibás profilt. Rákeresel, kijelölöd majd a három pöttyre kattintva "Törlés" opciót választod.
-
Ha ez nem sikerül / nincs jogosultságod / nincs rá időd, akkor jegyezd meg, hogy kiről van szó és szólj nekem vagy Gyöngyinek. Léptesd be, majd mondd neki, hogy szólsz a többieknek hogy rendezzék a bérletét.
Gyakori kérdések
1. Nem tudom a profilban módosítani az email címet, ez miért lehet? Nem tud belépni a jógázó.
Azért, mert ezzel az email címmel már regisztrálva van a Motibroban és vissza is van igazolva. Ha hozzánk mégsem tud belépni vele, akkor van lehetőséged újra kiküldeni neki a Samadhi meghívót az email címnél. Minden szolgáltatónak saját meghívója és klubprofilja van.
Regisztrált és visszaigazolt profilok esetében már nem tudjuk módosítani az email címet, ezt csak ő tudja megtenni a saját Motibro fiókjából. Ha nem tud belépni, kérjen jelszó visszaállítást.
2. Változott a bérletek érvényessége?
Igen, mostantól 1 év lesz az 5 és 10 alkalmas bérletek érvényessége. Ha valaki régebben vett bérletet de lejár a Motibroban, ha kéri, meghosszabbítjuk.
3. Az emailes feljelentkezőket is látom a rendszerben?
Igen, pont ugyanúgy, mint a bérleteseket. Ugyanúgy kell kezelni őket, a feljelentkeztetés, bérletértékesítés, jelenléti íven igazolás, minden ugyanaz.
4. Hogyan tudok én egy órára feljelentkeztetni valakit?
Az egyik lehetőség a Smart / Jelenléti íven keresztüli feljelentkeztetés. A másik lehetőség a jógázó profiljából az "Alapadatok" majd "Bejelentkezés" menüpont, ahol a naptár nézetben a "Bejelentkeztetés" gombot használva tudod regisztrálni a választott órára.
5. Muszáj használni a Motibrot?
Email címmel továbbra is be lehet jelentkezni. Erről kapnak emailben visszaigazolást, illetve linket a lemondáshoz is.
Fontos tudni azonban, hogy az email cím alapján összeköti a rendszer a jelentkezőket a már esetleg létező profiljukkal/bérletükkel, szóval ha nem jelennek meg, ugyanúgy le fogja vonni az alkalmat a rendszer.
6. Változtak a lemondási feltételek?
Igen. A reggeli órákat 12 órával a kezdetük előtt lehet már csak lemondani, a napközbeni óráknál viszont 3 órára lazítottuk a lemondást, cserébe viszont utána már sem emailben, sem telefonon nem fogadjuk el.
7. Hol találják az online vásárlásról a számlát?
A számlázás a Billingo rendszerével történik ami össze van kötve a Motibroval. Az online fizetési folyamat alatt meg kell adniuk a számlázási adataikat. A számlát a vásárlás után megkapják emailben, illetve a Motibro profiljukban is elérhető marad.
8. Arra panaszkodik valaki, hogy túl sok email értesítést kap a Motibroból, mit tudok csinálni?
Te semmit, ő viszont a Motibro fiókjában tudja kontrollálni, hogy miről kapjon értesítést és miről ne (pl. bérletvásárlásról, feljelentkezésről vagy óra előtti emlékeztetőről).
bottom of page